مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-25اجتماعي

احتمال طوفان در مناطق بادخیز جنوب و جنوب شرق خراسان رضوی/ ماندگاری هوای گرم 


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای امروز و فردا وزش باد شدید همراه با خیزش، انتقال گرد و خاک و احتمال بروز خسارت در استان پیش بینی می شود که در مناطق بادخیز جنوب و جنوب شرق استان احتمال طوفان نیز وجود دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای امروز و فردا وزش باد شدید همراه با خیزش، انتقال گرد و خاک و احتمال بروز خسارت در استان پیش بینی می شود که در مناطق بادخیز جنوب و جنوب شرق استان احتمال طوفان نیز وجود دارد.

آیدا فاروقی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت جوی استان اظهار کرد: چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد شدید همراه با خیزش، انتقال گرد و خاک و احتمال بروز خسارت پیش بینی می شود که در مناطق بادخیز جنوب و جنوب شرق استان احتمال طوفان نیز وجود دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه انتقال گرد و خاک به استان را شاهد هستیم بر غلظت گرد و غبار معلق در هوا افزوده و موجب کاهش کیفیت هوا و میدان دید می شود.

این گرد و غبار از فردا مشهد را نیز شامل می شود و برای پنجشنه و جمعه هوای ناسالم پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه بر میزان ابرناکی افزوده خواهد شد که در مناطق کوهستانی استان رگبار پراکنده باران و رعد و برق را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال طوفان در مناطق بادخیز جنوب و جنوب شرق خراسان رضوی/ ماندگاری هوای گرم 

احتمال طوفان در مناطق بادخیز جنوب و جنوب شرق خراسان رضوی/ ماندگاری هوای گرم